Välj en sida

Om mig

Jag började min karriär inom media och marknadsföring på olika mediebolag och jobbade även inhouse innan jag 2022 startade eget. Mitt mål har sedan dess varit att hjälpa mindre till medelstora företag att kommunicera vilka de är.

Om du är stolt över vad ditt företag är och vad det står för men är missnöjd med hur detta förmedlas ut till dina kunder, potentiella kunder och omvärlden, hör gärna av dig så kan jag berätta mera om hur jag kan hjälpa ditt företag att lyckas.

fabian moazzami

“Mitt arbetssätt och syn på marknadsföring utgår från att företag bör vara sanna med vilka de är och basera deras identitet och marknadsföring utifrån det!”

Fabian Moazzami

Marknadsförare och Contentskapare

Jag brinner för engagerande innehåll

Min Story

Det tog ett flertal år för mig att upptäcka magin som jag tycker att marknadsföring är. Jag har en gedigen bakgrund inom media och marknadsföring med en dröm att hjälpa 1000 företag att accelerera deras marknadsföring.

I grund och botten är all marknadsföring byggd på samma psykologiska teorier sedan decennier tillbaka, som kan härledas till inflytelserika marknadsförare och psykologer som Kotler och Jung till moderna neurovetenskaper. Men förutom det sistnämnda så är det få saker som förändrats. Exempelvis har influencers som vissa ser som en ny företeelse länge funnits men på andra plattformar än vad de gör idag.

Mitt egna ramverk bygger på evidensbaserade metoder och vetenskaper men kombinerat med engagerande content som driver människor, som visar lösningar och som inte bara pratar om fakta och specifikationer. 99% av den marknadsföringen jag jobbar med är inspirerande!

Utvalda Projekt

Fredmans

Som en marknadsförare och contentskapare har jag fått möjligheten att hjälpa klockbutiken och ehandlaren Fredmans.

Svenska Djurambulansen

Den ideela organisationen Svenska Djurambulansen behövde snabbt en ny rikting för verksamheten som hade permanenta utmaningar.